Danas je u zagrebačkom muzeju Mimara u organizaciji tvrtki Sedam IT i IBM Hrvatska pred 50-ak uzvanika održana konferencija o sustavima za pohranu podataka pod nazivom “Storage (r)evolucija.”
Konferenciji su prisustvovali direktori IT odjela i menadžeri vodećih hrvatskih tvrtki kojima su povećanje radnih svojstava većine zahtjevnih aplikacija, kao što su virtualizacija, analitika i računarstvo u oblacima uz nove potencijale pohrane te odgovori kako premostiti transformaciju inovativnog poslovanja današnjice neke od ključnih tema u poslovanju.
U današnje vrijeme brzih poslovnih promjena tvrtke se suočavaju s izazovima kako kvalitetno zadovoljiti zahtjeve za funkcionalnim IT sustavima (računarstvo u oblaku, tradicionalne aplikacije, analitika i inteligentna softverska rješenja) te pronaći načine kako povećati sigurnost i visoku dostupnost podataka, kao najvrednijeg i najvažnijeg resursa svakog podatkovnog centra. Odgovarajući na nove poslovne zahtjeve i opterećenja, IBM je razvio jedinstvene modele pohrane koji su okretni, jednostavni za korištenje i troškovno učinkoviti sa dodatnim poslovnim vrijednostima koje donose korisnicima i tvrtkama.
Sedam IT, kao vodeći partner tvrtke IBM Hrvatska s najvišim partnerskim statusom - IBM Premier Business Partner, na današnjoj konferenciji “Storage (r)evolucija” predstavio je revoluciju u pohrani podataka - primjenjiva, skalabilna i isplativa rješenja za pohranu svih podataka. Rješenja za pohranu, bila ona virtualna ili ne, opravdana su investicija koja osigurava bolje gospodarenje klasičnom infrastrukturom, fleksibilnu i pouzdanu skalabilnu mrežnu tehnologiju te visoki stupanj učinkovitosti u području održivog (green) poslovanja. Konferenciju je otvorio Siniša Lukač, direktor sektora prodaje u Sedam IT nakon čega su uslijedila predavanja stručnjaka: Ivana Koharovića i Mirka Josipovića, Sistem inženjer specijalista, Sektora ITIS u tvrtki Sedam IT. Naime, funkcionalnosti i performanse sustava za pohranu prestaju biti ovisne o hardveru i proizvođači sve veću pozornost usmjeravaju na razvoj upravljačkog softvera sustava za pohranu iz čega su se razvili softverski definirani sustavi za pohranu. Početkom 2015. godine, IBM je najavio kako će u slijedećih pet godina uložiti više od milijardu dolara u razvoj softverski definiranih sustava za pohranu čime je jasno dao do znanja da su u vrijeme izrazitog rasta količine podataka sustavi za pohranu jedna od najbitnijih komponenti izgradnje modernog podatkovnog centra.
Osim poslovnih prednosti i funkcionalnosti, na konferenciji je demonstrirana funkcionalnost IBM SAN Volume Controller sustava. Kako je kod dizajna sustava za pohranu neizbježan i ključan kontinuitet poslovanja i visoka dostupnost podataka, sudionici su imali prilke na instaliranoj IBM opremi vidjeti prednosti i jedinstvenost IBM-ovog sustava za pohranu podataka. Ispad IBM SAN Volume Controller uređaja, ispad diskovnog sustava na lokaciji, ispad VMware ESXi poslužitelja, ispad lokacije neki su od scenarija koji su bili demonstrirani tijekom prezentacije.
Predstavljene sustave pohrane podataka, poslovne funkcionalnosti, te činjenice koje potvrđuju kako ulaganje u kvalitetne sustave za tvrtku predstavlja uštedu, a ne trošak potvrdio je i Aljoša Lovrič Petrič iz Intesa Sanpaolo Card, koji su korištenjem inovativnim rješenja osim znatne uštede ostvarili ključne poslovne potencijale.
- Današnjom konferencijom željeli smo demonstrirati kako odabrati primjenjivo, skalabilno te isplativo skladištenje i pohranu podataka koja raste zajedno s poslovanjem tvrtki predstavlja izazov za koji postoji rješenje. Izniman odaziv sudionika potvrdio je kako su menadžeri svjesni važnosti kvalitetnih, inovativnih sustava za pohranu podataka, dok su od našeg korisnika mogli doznati konkretne funkcionalnosti i primjenjivost korištenih sustava. IBM-ova ulaganja, novi trendovi u primjeni sustava ali i njihovom unaprjeđenju, motiv su da naša tvrtka, kao IBM Premium Business Partner nastavlja tržištu i regiji pružati prvoklasna rješenja. Zaključio je nakon konferencije, Siniša Lukač, direktor Sektora prodaje, Sedam IT d.o.o..