
Što i kako
Boris Sruk: Deset zlatnih pravila za tvrtke koje planiraju izlazak na nova tržišta
9. kolovoza 2019.

piše: Boris Sruk, osnivač i direktor Argus grupe
Pristup većim tržištima, onima koja tek nastaju, ali i specijaliziranima, na kojima su proizvodi ili usluge poduzeća rijetki ili jedinstveni, sve je češći razlog zbog kojeg vlasnici i uprave razmišljaju o internacionalizaciji. No uspostava međunarodne suradnje i partnerstva pretpostavlja osnovne vještine i uključuje ulaganje mnogo vremena i rada zaposlenih, a i dodatne troškove.
Donosimo stoga deset zlatnih pravila, upute za poduzeća koja misle nastupati na vanjskim tržištima:
- Pronađite specifičnu nišu.
Budite konkurentni s proizvodom ili uslugom.
- Prepoznajte glavna poduzeća (konkurente).
- Budite čestiti i prilagodite se zemlji u kojoj želite poslovati.
- Budite profesionalni i pravodobni.
- Budite temeljiti.
- Poštujte kulturne razlike.
- Planirajte dugoročno.
- Budite strpljivi.
- Budite spremni uložiti velik novac iako nije zajamčeno da ćete uspjeti.
Kako pripremiti poduzeće za kvalitetnu i učinkovitu internacionalizaciju poslovanja, čitajte u rubrici poslovna znanja u novom broju tiskanog i digitalnog Lidera.
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci



Vodstvo u burnim vremenima
Što je važnije: osigurati kratkoročnu profitabilnost ili preživljavanje tvrtke?
Iscrpljeni menadžment, frustrirani timovi i uplašeni zaposlenici simptomi su nesigurnih i burnih vremena. Kako bi uspješno manevrirao tvrtkom kroz dinamična razdoblja, poslovni svijet traži metode i koncepte liderstva koji obećavaju uspjeh. Jesu li te metode zaista učinkovite i jesmo li zbog obećanja industrije zaboravili osnovnu zadaću vodstva?
