Što i kako
				
				Boris Sruk: Deset zlatnih pravila za tvrtke koje planiraju izlazak na nova tržišta
					9. kolovoza 2019.
				
				
  piše: Boris Sruk, osnivač i direktor Argus grupe
Pristup većim tržištima, onima koja tek nastaju, ali i specijaliziranima, na kojima su proizvodi ili usluge poduzeća rijetki ili jedinstveni, sve je češći razlog zbog kojeg vlasnici i uprave razmišljaju o internacionalizaciji. No uspostava međunarodne suradnje i partnerstva pretpostavlja osnovne vještine i uključuje ulaganje mnogo vremena i rada zaposlenih, a i dodatne troškove.
Donosimo stoga deset zlatnih pravila, upute za poduzeća koja misle nastupati na vanjskim tržištima:
- Pronađite specifičnu nišu.
 
Budite konkurentni s proizvodom ili uslugom.- Prepoznajte glavna poduzeća (konkurente).
 - Budite čestiti i prilagodite se zemlji u kojoj želite poslovati.
 - Budite profesionalni i pravodobni.
 - Budite temeljiti.
 - Poštujte kulturne razlike.
 - Planirajte dugoročno.
 - Budite strpljivi.
 - Budite spremni uložiti velik novac iako nije zajamčeno da ćete uspjeti.
 
Kako pripremiti poduzeće za kvalitetnu i učinkovitu internacionalizaciju poslovanja, čitajte u rubrici poslovna znanja u novom broju tiskanog i digitalnog Lidera.
čitajte lider u digitalnom izdanju
				
			vezani članci
			
    
    
    Vodstvo u burnim vremenima
		
		
			Što je važnije: osigurati kratkoročnu profitabilnost ili preživljavanje tvrtke?
			Iscrpljeni menadžment, frustrirani timovi i uplašeni zaposlenici simptomi su nesigurnih i burnih vremena. Kako bi uspješno manevrirao tvrtkom kroz dinamična razdoblja, poslovni svijet traži metode i koncepte liderstva koji obećavaju uspjeh. Jesu li te metode zaista učinkovite i jesmo li zbog obećanja industrije zaboravili osnovnu zadaću vodstva?
			
	
    