Tvrtke i tržišta
StoryEditor

Degordian pokrenuo novu specijaliziranu agenciju Boiler

13. Srpanj 2024.
Tomislav Presečki, Saša Ivan i Daniel Ackermannfoto Tin Meze

Digitalna agencija Degordian pokrenula je novu specijaliziranu agenciju Boiler, podbrend nastao iz odjela brend komunikacija. Ovim potezom Degordian nadograđuje spektar svojih usluga digitalnog marketinga portfoliom usluga tradicionalnog marketinga te potpuno integrira digitalna i tradicionalna komunikacijska rješenja, kako bi klijentima mogao ponuditi još veću podršku za rast njihovog biznisa. Kako se navodi u priopćenju Degordiana, Boileru se pridružuju tržištu poznata imena – Tomislav Presečki i Saša Ivan. Ovaj iskusni dvojac dolazi u Boiler iz McCanna gdje su radili na liderskim pozicijama i sa sobom donosi čitav novi portfolio usluga koje spadaju u sferu tradicionalnog marketinga.

Poznato je kako je Degordian startao kao iSTUDIO, prva agencija za društvene mreže na ovim prostorima. U svojih 15 godina razvio se u digital-first agenciju te značajno proširio svoj portfolio usluga koji koji danas obuhvaća područja marketinga, IT-ja i HR-a. Od prvog dana Degordian je svrstavan u digitalne agencije, budući da je najveći fokus imao upravo na digital, iako nikad nije zazirao od offline svijeta onda kada je to za klijentovo poslovanje imalo najviše smisla. Degordianov odjel brend komunikacija, od sada Boiler, izrastao je upravo iz tima za društvene mreže, a danas se bavi komunikacijskim strategijama, brendingom, odnosima s javnošću, content managementom, društvenim mrežama, influencer marketingom, dizajnom te videoprodukcijom.

Dva su razloga iza ovog poteza – zahtjevi tržišta s jedne i potreba za optimizacijom brojnih marketinških aktivnosti s druge strane. Kako je objasnio Daniel Ackermann, izvršni direktor Degordiana, njihova je vizija uvijek bila ‘kroz svoje specijalizirane unite pružiti najbolju moguću kvalitetu i vrijednost klijentu‘.

– Kako bi to što uspješnije napravio, trenutno je u procesu spin-offa unita u specijalizirane agencije kako bi usluge mogle još bolje i snažnije opsluživati svoje klijente. Tako su nastali sada već uspješni Builtt, Enstring, a od danas i Boiler. Ovo nije samo spin-off, već i veliki spoj dviju jako uspješnih priča: Degordianovog brand communication unita i snažnog tima tradicionalne komunikacije. Jako vjerujem u ovu priču, jako sam uzbuđen i očekujem da će ozbiljno protresti domaću komunikacijsku scenu – rekao je Ackermann.

image

Tomislav Presečki

foto Tin Meze
– Ovim potezom razvili smo agenciju koja klijentima pomaže u snalaženju kroz košmar komunikacijske tranzicije, ne srameći se tradicionalnog i ne ignorirajući novo, koristeći sve storytelling alate kako bi poruke klijenta ostvarile maksimalan i dugoročan učinak na ciljanu skupinu. Svojim dosadašnjim iskustvom i znanjem, agencija je osposobljena voditi najveće i najzahtjevnije klijente u regiji, ali ih također, ako treba, zna i iznenaditi ponudom stvari koje dosad još nisu imali prilike isprobati. Fokus djelovanja stavljamo na stvaranje vrijednosti za klijenta koju postižemo efikasnom komunikacijom i razumijevanjem navika potrošača. Ukratko, zadaća nam je da na najbolji mogući način adresiramo poslovne izazove klijenata u novim komunikacijskim okolnostima – objasnio je Tomislav Presečki, izvršni direktor Boilera, koji ima 25 godina iskustva rada u nekim od najvećih hrvatskih agencija kao što su Digitel, BBDO i McCann, ali i nekoliko godina iskustva rada ‘na klijentskoj strani‘.

U tih 25 godina, njih desetak proveo je na upravljačkim pozicijama, a neki od najvećih klijenata s kojima je surađivao uključuju Hrvatski Telekom, EPH, RBA i Mastercard.

image

Saša Ivan, Boiler

foto
Saša Ivan došao je na poziciju direktora službe za klijente u Boileru, a svojih je preko od 20 godina iskustva skupljao radom u medijima i agencijama – četiri godine radio je na Novoj TV, a čak 18 godina proveo je u McCannu, radeći na Coca Coli, Ledu, Jani, Mastercardu, RBA, Francku, Fordu i drugim najpoznatijim brandovima u regiji i svijetu.

– Ponosan sam biti dio ove uzbudljive priče koja kuplja timove stručnjaka iz oba područja kako bismo pružili jedinstvenu i inovativnu komunikacijsku uslugu na tržištu. Ova sinergija omogućit će ostvarivanje svih potreba i ciljeva naših klijenata, pružajući im vrhunsku uslugu i rezultate. Radujem se što ćemo zajedno oblikovati budućnost oglašavanja i postaviti nove standarde u industriji –​ istaknuo je Ivan.

Njih dvoje, zajedno s Anom Marijom Malić, dosadašnjom direktoricom brend komunikacija u Degordianu, koja i dalje nastavlja biti dijelom vodstva u Boileru, kapacitete i potencijal Boilera nastavljaju razvijati integracijom kreative, odnosno rada zaposlenika, te digitalnih alata i proizvoda.

21. studeni 2024 23:07