Eurospin svoje zaposlenike ove godine daruje božićnicom u iznosu od 500 eura. Jedan je to od najvećih iznosa božićnice u sektoru trgovine ove godine što je dodatan dokaz da kompanija svoje zaposlenike stavlja na prvo mjesto.
Lanac trgovina je tijekom ove godine svojim zaposlenicima osigurao i povišice od 10 posto uz darove za Božić, lojalnost kompaniji i prvašićima svojih zaposlenika. Vrijedno je spomena i da Eurospin svojim zaposlenicima plaća svaki sat prekovremenog rada, naknade za prijevoz i prehranu te brojne bonuse (sezonske, za ispomoći, radne rezultate…)
Eurospin je vrata svoje prve trgovine u Hrvatskoj otvorio u kolovozu 2020. godine u Zadru te se u tri godine djelovanja proširio na 23 poslovnice s ukupno 440 zaposlenika i to u Puli, Poreču, Pazinu, Labinu, Viškovu, Splitu, Zadru, Sisku, Samoboru, Zaprešiću, Velikoj Gorici, Zagrebu, Čakovcu, Vrbovcu, Križevcima, Koprivnici, Bjelovaru, Požegi, Slavonskom Brodu, Osijeku i Đakovu.
Eurospin je diskontni lanac talijanskih korijena specijaliziran za prodaju prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a prodaje isključivo svoje robne marke. U trgovinama ne postoje klasični brendovi kao u drugim supermarketima već isključivo proizvodi koje je tim stručnjaka osmislio i pažljivo odabrao da odgovore na sve karakteristike tržišta.
Poseban se fokus stavlja na pametnu kupnju te održivost. Pametna kupnja podrazumijeva svakodnevnu ponudu kvalitetnih proizvoda po najpovoljnijim cijenama. Kako bi se osigurala raznolikost, kvaliteta i ekonomičnost asortimana, Eurospin neprestano prilagođava svoju ponudu zahtjevima tržišta, dajući prostor i domaćim proizvodima pa su tako na policama talijanskog diskonta svoje mjesto pronašli brojni hrvatski dobavljači.
Također, Eurospin nastoji svoju misiju provoditi u plodonosnoj razmjeni sa svijetom i to unapređenjem ponude, smanjenjem utjecaja poslovanja na okoliš i inicijativama kojima pruža potporu široj zajednici. Drugim riječima, održivost smatra standardom kvalitete.
U cilju očuvanja okoliša uključeni su svi sektori preko projekata energetske opskrbe, ponovne upotrebe, recikliranja i održivih proizvodnih lanaca. Eurospin zato pomno bira asortiman proizvoda koje obilježava sve veća održivost zahvaljujući brojnim certifikatima kojima se jamči ekološka i društvena održivost svih njegovih proizvoda. Kompanija sudjeluje i u društvenim inicijativama, u konkretnim projektima s dobrotvornim ustanovama te nevladinim organizacijama na nacionalnoj i lokalnoj razini.
Upravo je Eurospinu Hrvatska dodijeljen Customer’s Friend certifikat za vrhunsku izvrsnost, čime je prošle godine postao član međunarodnog Customer‘s Friend kluba kao nositelj zlatne medalje ‘jer mi cijenimo svoje kupce‘ i statusa ‘vrhunska izvrsnost‘. Prestižno priznanje dodjeljuje međunarodna organizacija ICERTIAS – International Certification Association, sa sjedištem u Švicarskoj i to tvrtkama koje su posvećene izvrsnosti i predanom odnosu s klijentima, zaposlenicima i poslovnim partnerima.