Ukratko
StoryEditor

Grayling osnažio strateške i kreativne mogućnosti pokretanjem Ignite CEE tima

26. Lipanj 2024.
Grayling Ignite CEEE
Centralni tim za regiju Srednje i istočne Europe (CEE HUB) bit će posvećen pružanju strateške i kreativne podrške na 10 tržišta, uključujući i Hrvatsku

Agencija Grayling, jedan od globalnih lidera u području strateških komunikacija, predstavio je IGNITE CEE, novi centralni tim u Varšavi. Predstavljanjem IGNITE CEE centralnog tima ima za cilj unaprijediti kreativne i strateške usluge agencije u Srednjoj i istočnoj Europi uzimajući u obzir kako postojeće tako i nove klijente.

IGNITE CEE čini centralni tim u Varšavi koji se oslanja na mrežu Grayling stručnjaka za analizu podataka  i strategiju s 10 tržišta Srednje i istočne Europe. Centralni tim će djelovati kao proširenje IGNITE globalnog tima, osnovanog prije pet godina u Londonu, okupljajući tim od preko 20 stratega, kreativaca, analitičara podataka, istraživača i stručnjaka za digitalni marketing diljem Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Singapura, Hong Konga i Kine. IGNITE globalnog tima posjeduje i samostalni interni kreativni studio u Londonu i Hong Kongu, koji nudi usluge integriranog dizajna i produkcije na globalnoj razini. Ovaj potez naglašava predanost agencije ulaganju u strateške i kreativne sposobnosti diljem svoje mreže.

IGNITE CEE tim predvodit će Lukasz Napora, koji je posljednjih pet godina radio kao kreativni direktor u Graylingovom uredu u Varšavi, surađujući s brendovima kao što su Visa, BMW, TikTok, Primark, FREENOW, Tetra Pak i Nobu. Uz njega će u timu biti i Jan Fraczek na poziciji Senior Creative.  

Napora i Fraczek blisko će surađivati ​​s IGNITE “power pairs”— timovima koji se sastoje od analitičara podataka i stručnjaka za planiranje na svakom od deset tržišta srednje i istočne Europe: Hrvatska Bugarska, Češka, Mađarska, Poljska, Rumunjska, Srbija, Slovačka, Slovenija i Ukrajina.

„Prvih pet godina IGNITE tima učvrstilo je naše uvjerenje da će potražnja za kreativnošću u  području komunikacija nastaviti rasti. Međutim, sama kreativnost nije dovoljna; u agenciji Grayling veliki naglasak stavljamo na sinergiju koje mogu utjecati na strategiju, pretvarajući podatke u vrijedne uvide. Pokretanje IGNITE CEE tima omogućuje nam da stručnost i znanje ponudimo postojećim i budućim klijentima u regiji, što će nam omogućiti da kreiramo kampanje koje su relevantne na više tržišta srednje Europe,” rekao je Lukasz Napora, CEE Creative Director.

IGNITE CEE će pružiti podršku timovima širom Grayling CEE mreže ureda, uključujući timove odnose s javnošću, korporativne komunikacije i javne poslove te  digitalni marketing. Centralni tim specijaliziran je za analitiku, razvoj komunikacijskih strategija, kreativnih kampanja, iskustvenih koncepata, kampanja na društvenim mrežama i kreativnog sadržaja.

Nathan Kemp, Grayling Chief Innovation Officer, izjavio je: „Pokretanje IGNITE CEE centralnog tima naglašava predanost naše agencije inoviranju ponude i usluga za naše klijente diljem srednje i istočne Europe. Grayling timovi diljem regije izgradili su izvrsnu reputaciju za pružanje ciljanog, na publiku usmjerenog kreativnog rada, a ulaganje u strateške i kreativne talente dodatno će utjecati na naše mogućnosti da to učinimo na lokalnoj razini, istovremeno jačajući ponudu IGNITE Global cjelini.”

Osnažujući Graylingov fokus na analitiku, IGNITE je nedavno predstavio Advantage Analytics, vlastiti metodološki i dijagnostički alat. Ovaj alat nudi 360° procjenu branda ili poslovanja temeljenu na podacima, pedantno prateći napredak tijekom vremena. Advantage Analytics kombinira digitalne podatke, analitiku publike, javno dostupne podatke iz provjerenih izvora te rigoroznu internu stručnu analizu kako bi pružio sveobuhvatne ocjene izvedbe, pokrivajući vidljivost robne marke, percepciju, političku usklađenost, snagu digitalne imovine i ESG vidljivost.

22. studeni 2024 01:13