Ukratko
StoryEditor

NFON predstavio ujedinjeno komunikacijsko rješenje - Cloudya Meet & Share

13. Travanj 2022.

NFON, vodeći europski pružatelj integriranih poslovnih govornih usluga na cloudu, objavio je da je od danas njihova aplikacija Cloduya Meet & Share s video konferencijskim pozivima dostupna svima.

– Cloudya Meet & Share garantira našim korisnicima pristup kompletnoj pametnoj komunikacijskoj platformi – za jednostavne pozive, video konferencijske pozive i besprijekornu integraciju s mnogim CRM alatima  kazao je Jan-Peter Koopmann, glavni tehnološki direktor za NFON AG.

S dostupnošću aplikacije Cloudya Meet & Share, tvrtke svih veličina sada mogu imati sveobuhvatno ujedinjeno komunikacijsko rješenje: kreirano u Njemačkoj koje je u potpunosti sukladno s GDPR-om.

Cloudya Meet & Share kreirana je u svrhu hibridnog rada – u uredu, kod kuće ili u pokretu i zahvaljujući najsuvremenijim značajkama, timovi mogu raditi još efikasnije. Ujedinjeno komunikacijsko rješenje omogućava korisnicima obavljanje audio i video konferencijskih poziva u kojima može sudjelovati do 25 osoba, a pritom koristeći dijeljenje ekrana za vrijeme video poziva.

Linkovi za sastanke mogu se dijeliti, a osigurano je i telefonsko povezivanje. Video konferencijski pozivi mogu biti interaktivni, koristeći funkciju podizanja ruke ili utišavanja zvuka. Također, više od 60 najpopularnijih CRM platformi mogu se integrirati u aplikaciju.

image

Stefan Walcz

– Razvili smo Cloudyu u pametnu cloud komunikacijsku platformu bez premca. Svi zaposlenici imat će koristi od najsuvremenijih značajki i rješenja koje je lako koristiti, a sve kako bismo osigurali optimalnu komunikaciju i produktivno poslovanje – rekao je Stefan Walcz, dopredsjednik za razvoj proizvoda za NFON AG.

NFON ide na tržište UCaaS and CCaaS

Poslovna komunikacija razvija se ubrzano i tvrtke su prisiljene preispitati pristup poslovanju u protekle dvije godine. Sve što se događalo u posljednje vrijeme, samo je ubrzalo prihvaćanje usluga na cloudu.

image

Klaus von Rottkay

– NFON aktivno oblikuje ovaj razvoj I dalje širi svoju poziciju na tržištu integriranih poslovnih komunikacija. Strateški fokus NFON-a kao i investicije, usmjereni su prema rastućem tržištu Ujedinjenih komunikacija kao usluge (UCaas) i Kontaktnih centara kao usluge (CCaaS) – kazao je Klaus von Rottkay, izvršni director za NFON AG.

S pokretanjem Cloudya Meet & Share, NFON sada nudi ujedinjeno komunikacijsko rješenje, uz cloud telefoniju i CRM connect, dok također ulazi na visoko razvijeno tržište Kontaktnih centara kao usluge sa svojim Središnjim kontaktnim centrum koji je dostupan diljem Europe.

22. studeni 2024 12:54