Na nedavno održanom natječaju za medijsko planiranje i zakup, Addiko banka posao ponovo povjerila agenciji UM Zagreb. Ta suradnja traje već pune dvije godine kroz koje se UM dokazao kao pouzdan partner koji za Addiko pruža kompletnu podršku u medijskom planiranju i zakupu medija, kako u Hrvatskoj, tako kroz agencijsku mrežu i u ostalim zemljama regije - Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini te Crnoj Gori.
„Današnje medijsko, marketinško i bankarsko okruženje je konkurentnije i zahtjevnije nego ikad prije i zato je imati kvalitetnog partnera uz sebe iznimno bitno. UM Zagreb se protekle dvije godine dokazao kao partner koji razumije što želimo postići i zna nam pomoći na tom putu, a to su ponovno demonstrirali i na nedavnom natječaju”, izjavila je Maja Čulig, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija za Addiko Grupu.
Managing director UM-a Mario Lovrić dodaje: „Kada nam je prije dvije godine povjeren vrlo odgovoran posao medijskog planiranja i zakupa za Addiko Bank zadatak koji je stavljen pred nas bio je implementirati regionalnu koordinaciju svih tržišta na kojima Addiko posluje te na taj način klijentu olakšati svakodnevno poslovanje i donijeti uštedu vremena i resursa. Smatramo da smo u tome, zahvaljujući velikom iskustvu u poslovanju s regionalnim tvrtkama, u potpunosti uspjeli. Činjenica da nakon dvije godine klijent i dalje ima u nas povjerenje ispunjava nas zadovoljstvom i daje nam ogroman motiv da našu partnersku suradnju i dalje razvijamo. U Addiku smo pronašli prave partnere, a suradnja je odlična jer njihova korporativna kultura vrlo je bliska našoj i dijelimo iste vrijednosti.“
UM Zagreb jedna je od vodećih agencija za medijsko planiranje i zakup medija na hrvatskom tržištu te posluje u okviru regionalne I&F McCann Grupe, jednog od vodećih komunikacijskih sustava u JI Europi i nordijskoj regiji.