Prvi AI Weekend, koji se održava od 19. do 22. rujna u Rovinju, dovest će najveća imena svjetske i regionalne AI scene, uključujući predstavnike kompanija TikTok, Meta i OpenAI. AI Weekend će poslovnoj zajednici prvenstveno donijeti odgovore na sva pitanja vezana uz utjecaj AI-a na biznis - od prednosti i nedostataka uvođenja umjetne inteligencije do toga kakve transformacije poslovanja kompanije mogu očekivati daljnjim razvojem umjetne inteligencije.
U Rovinj stiže Rodger Werkhoven, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka na području umjetne inteligencije i nezavisni kreativni direktor u OpenAI-u, kompaniji koja je zahvaljujući najpoznatijem alatu današnjice ChatGPT postala sinonim za umjetnu inteligenciju te transformirala način na koji radimo, učimo i pretražujemo internet.
Werkhoven je svoju 30-godišnju karijeru započeo radom na generativnoj umjetnoj inteligenciji, a nakon toga postao je suosnivačem CollaborAitors AI-a, umjetničkog kolektiva koji je producirao prvi kratki animirani film generiran AI-om `Let‘s Be Friends´. Godine 2022. pridružio se timu OpenAI-a, pomažući u razumijevanju eksperimentalnog DALL•E modela, a kasnije i ChatGPT-a.
Brend koji razumije osjećaje kupaca
Mogu li kupci dijeliti emocije s brendom, poput radosti, ljutnje ili ljubavi? Što ako bi brend mogao razumjeti te emocije i voditi razgovor s empatijom, bez ljudske pomoći? Davor Bruketa, suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey i Ervin Jagetić, Product Director u Infobipu, odgovorit će na ta, ali i druga srodna pitanja te objasniti kako se isprepliću svijet brendiranja i tehnologije te kako njihova suradnja može odgovoriti na zahtjeve kupaca, stvarajući dublje i smislenije interakcije.
Predstavnici TikToka i Mete o politikama svojih kompanija
Europa je prva regija koja je predstavila sveobuhvatan pravni okvir za AI, poznatiji kao AI Act, stoga ne čudi činjenica kako će se na AI Weekendu raspravljati i o pravnim temama. Kako će ovaj akt utjecati na kompanije, startup-ove i divove poput Tik Toka i Googlea, pričat će Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations Manager CEE, TikTok i Patrik Tovaryš, Public Policy Manager CEE, Meta. Prilikom događaja, sudionici će moći saznati postoji li svijetla budućnost za AI u Europi, kako stručnjaci gledaju na doneseni AI Act i što rade po tom pitanju u kompanijama TikTok i Meta.
Kako sačuvati vrijednost umjetne inteligencije?
Dok se AI nastavlja razvijati, mnoge tvrtke strahuju od ulaganja u nju. Postoji li potreba za internim ulaganjem u AI, te koliko je ono neizvjesno? Kako pripremiti AI sustave za budućnost? Na ta pitanja odgovorit će Gordan Kreković, CEO tvrtke Visage Technologie na svom predavanju o strategijama i održivosti umjetne inteligencije u svijetu brzog tehnološkog napretka.