Za ovaj Božić ili Novu godinu pokušajte nešto drugačije. Svojim poslovnim suradnicima i klijentima napišite čestitke, no umjesto standardnih poruka potrudite se za svakoga napisati nešto posebno. Istaknite ono pozitivno što je karakteristično za tu osobu ili vaš poslovni odnos.
>>> Četiri recepta Mišela Tokića za blagdanski stol
Iskreno im se zahvalite na povjerenju i naglasite koliko cijenite što su vam ga podarili. Nemojte napisati generičku poruku koja se može upotrijebiti u svakoj prilici. Neka onaj kome je namijenjena osjeti kako je poruka pisana isključivo za njega. Tako će se osjetiti važnim i stječi dojam da uistinu mislite na njega, te da računate na poslovnu suradnju u budućnosti. Također, nemojte zaboraviti ni vaše suradnike i zaposlenike. Pokušajte isti princip primijeniti i na njih. Takav pristup osim što će ih učiniti barem na trenutak sretnijima, također će ih učiniti lojalnijim vašoj tvrtki.
>>> Kako preživjeti Božić – savjeti Rosie Kugli
Za uspješan posao potrebno je neprestano njegovati dobre odnose s poslovnim suradnicima i zaposlenicima. Božić je vrijeme kada je najbolje pokazati koliko ih cijenite.