https://www.youtube.com/watch?v=LTB_Zt2K9hU
Nove tehnologije i oglašavanje uvijek se ‘drže zajedno‘ jer tko ne bi htio biti uvijek u korak s vremenom, uvijek napredan, uvijek cool. Međutim, tehnologije koje su tek stigle ‘ispod čekića‘ često su poprilično skupe i stoga dostupne samo ‘velikima‘.
Na Liderovoj konferenciji Marketing&Sales by Numbers 13. lipnja u zagrebačkom HUB385 razmatrat ćemo virtualnu (VR) i proširenu stvarnost (AR) kao nove prekretnice u oglašavanju brendova. Temom koliko su oni primjenjivi s obzirom da je riječ o proračunski velikim projektima koje mogu ostvariti samo veliki bavit će se Jan Jilek iz DotMetricsa, Darian Škarica iz DivIT-a, Ivan Tušek iz Degordiana te Livija Novaković iz HT-a.
Darian Škarica donosi nam mali pregled mogućnosti tih tehnologija koje doslovno mijenjaju stvarnost.
Konferencija donosi brojne zanimljive teme bez kojih se u svijetu oglašivača, i biznisa općenito, ne može. Bit će riječi o prodaji kao srcu i duši svakog biznisa, a nakon predavanja slijedi generalna proba novostečenih saznanja i brušenje vještina u tom segmentu poslovanja u kojem su zastupljeni svi djelatnici koji imaju kontakt s klijentima. Sviđalo se to vama ili ne, danas se svi bavimo prodajom!
Komunikacijske vještine i odnosi bitniji su od znanja jer upravo su ljudi s kojima smo okruženi presudni za naš uspjeh. Kako poboljšati kvalitetu odnosa? Kako se nakon stupanja GDPR-a na snagu uhvatiti u koštac s poluzatvorenim marketinškim kanalima, sve o čarima mobilnog marketinga, native oglašavanja, storytellinga i svagdašnjih influencera, saznajte 13. lipnja.
Nemojte stajati s onu stranu ogledala, uključite se! Prijavite se!