Na svečanoj dodjeli nagrada 'Najbolji poslodavac', u sklopu konferencije Udruge U4HR i Lidera: „Biti menadžer više nije dovoljno – trebamo lidera!“ MojPosao dodijelio je nagrade poslodavcima koji su ostvarili najviše ocjene u Istraživanju zadovoljstva zaposlenika.
Riječ je o anonimnom istraživanju, čiji sudionici su tvrtke koje samovoljno prijave svoje sudjelovanje, a ocjenu zadovoljstva daju zaposlenici te iste tvrtke i kojeg MojPosao provodi s ciljem utvrđivanja u kojim je tvrtkama trenutno najbolje raditi u Hrvatskoj. Tvrtke koje ostvare najbolji rezultat proglašavaju se Najboljim poslodavcima.
Najbolji poslodavci su Infinum, Q ageny i Cobe
Najbolji poslodavci u 2020. u kategoriji velikih tvrtki su:
- Infinum
- dm-drogerie markt
- Rimac Automobili
U kategoriji srednji tvrtki najbolji poslodavci su:
- Q agency
- BORNFIGHT
- Logista
Najbolji poslodavci u kategoriji malih tvrtki za 2020. godinu su:
- COBE
- Ars Futura
- Integracija od-do
Također, od prošle godine sve tvrtke koje prvi put sudjeluju u Istraživanju ulaze u konkurenciju za priznanje Best new entry – najbolje plasirana nova tvrtka, a ovogodišnji dobitnik je tvrtka Q agency. Posvećenost poslu i izazovnost radnih zadataka posebno su na cijeni.
Ove godine je u istraživanju zadovoljstva zaposlenika sudjelovalo 48 tvrtki (42% srednjih, 33% malih, 15% velikih i 3% micro tvrtki), a svoje odgovore je ponudilo 4.300 zaposlenika (od preko 7.000 zaposlenih u tvrtkama sudionicama). Ukupna ocjena svih tvrtki koje su ove godine sudjelovale u istraživanju je 3,32 (od mogućih 4).
Ispitanici su najbolje ocjene dali u kategorijama: Posvećenost poslu, Izazovnost radnih zadataka te Međuljudski odnosi dok su najlošije ocijenjene kategorije Uključenost u donošenje odluka i organizacija rada.
Istraživanjem se mjeri i angažiranost zaposlenika, odnosno njihova motivacija da dodatno doprinose razvoju i rastu tvrtke u kojoj rade. Ovogodišnji rezultati pokazuju da je angažirano 41% zaposlenika, što je rast od 12% postotnih poena u odnosu na prošlu godinu, dok 55% djelatnika nije angažirano. Nemotivirano je svega 4% zaposlenika.
Od ove godine istraživanjem se mjeri i eNPS - Employee Net Promoter Score (eNPS), definiran kao koncept koji je izgrađen oko Net Promoter Score (NPS) radi mjerenja lojalnosti zaposlenika.
To je metoda kojom mjerimo koliko su zaposlenici voljni preporučiti svoje radno mjesto/tvrtku svojoj obitelji ili prijateljima. Moguća eNPS ocjena kreće se od – 100 do +100. Prosjek tvrtki u istraživanju iznosi + 50 bodova, s tim da je prosjek eNPS bodova tvrtki dobitnica +87.
O Istraživanju zadovoljstva zaposlenika
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika upitnik je koji se sastoji od 78 ključnih tvrdnji iz devet područja zadovoljstva zaposlenika. To su: Izazovnost radnih zadataka, Lojalnost zaposlenika, Organizacija rada, Radni uvjeti, Posvećenost poslu, Osobni rast i razvoj, Uključenost u donošenje odluka, Međuljudski odnosi i Komunikacija u tvrtki.
Kroz posljednje četiri kategorije mjeri se angažiranost zaposlenika, koja se prikazuje kao postotak angažiranih, neangažiranih te nemotiviranih zaposlenika.