Svaka tvrtka koja se koristi bilo kojim komunikacijskim tehnologijama ili je spojena na internet može postati metom hakerskog napada. Uspjeh tog napada ovisi o tome koliko je ona spremna za obranu. No iskustva pokazuju da se hakerski napad može dogoditi i tehnološki najspremnijima. Ne uspijete li nadmudriti hakere, hoće li tvrtka platiti otkupninu, ovisi o internoj odluci i procjeni o tome što je na kocki. U temi tjedna Ksenija Puškarić otkriva što napraviti kada vas hakeri ucijene.
I među poslodavcima i među zaposlenicima postoji podjela na one koji su za trajnu implementaciju nekog oblika rada od kuće, barem hibridnog modela, kao i one koji bi u potpunosti natrag na staro. Čini se da je lista koristi od rada na daljinu ipak znatno kraća od liste razloga protiv toga. O praktičnim razlozima za povratak u ured piše Vanja Figenwald.
Ako već nije moguće administrativno zaustaviti rast cijena građevinskih radova, država bi trebala intervenirati pozivom građevinskim tvrtkama iz zemalja koje nisu u EU da se uključe u obnovu Zagreba i Banije. U suprotnom će obnova trajati vječno i bit će skuplja od svih očekivanja jer se između goleme potražnje i male ponude na tržištu stvara sve dublji (cjenovni) džep. Zašto se Hrvatska mora hitno otvoriti stranim građevinarima saznao je Edis Felić.
Sve više hrvatskih gradova i regija prepoznaje korist od privlačenja digitalnih nomada na svoje područje. Žele li u tome biti uspješniji od drugih, moraju poraditi na razvijanju zajednica digitalnih nomada, što podrazumijeva ulaganje u 'co-living' i 'co-working' prostore. O trendovima među nomadima piše Željka Laslavić.
Uz novi broj poslovnog tjednika Lider stiže i poseban prilog 'Digitalni alati'.