Prestižne dodjele nagrada iz filmske, televizijske i glazbene industrije, bilježe dramatičan pad interesa mlađih generacija i TV gledatelja
Iako su se organizatori dodjele prestižne nagrade Zlatni globus jako trudili ovogodišnju ceremoniju držati daleko od skandala, ukupna je gledanost bila devet posto niža nego prije dvije godine. Povratak Zlatnih globusa na male ekrane nakon jednogodišnje pauze pratilo je 6,3 milijuna gledatelja, dok se 2021. ta brojka popela na 6,9 milijuna. Da podsjetimo, NBC i dio selebritija bojkotirali su prošlogodišnju dodjelu, jer je Hollywood Foreign Press Association (HFPA), grupa koja bira pobjednike, sastavljena isključivo od novinara bijele rase, a neki su članovi optuženi za favoriziranje pojedinih studija i slavnih imena, seksističke i rasističke komentare.
Rast online sadržaja
Kako prenosi Reuters, u brojku od 6,3 milijuna nisu uključeni gledatelji sa streaming servisa Peacock, a manja gledanost može se objasniti i seljenjem dodjele s nedjelje na ‘nepopularni‘ utorak da se ne bi poklopila s prijenosom utakmica američke nogometne lige. Iako je televizijska gledanost pala, Comcast (vlasnik NBC-ija) je objavio da je sadržaj na E! Platformi News i NBC Digitalu zabilježio 11 milijuna pregleda što je 54 posto više u odnosu na 2021. Ipak, i te su brojke zabrinjavajuće uzme li se u obzir da je dodjela 2020. privukla 18,3 milijuna gledatelja, a prestižne dodjele nagrada iz filmske, televizijske i glazbene industrije, bilježe dramatičan pad interesa mlađih generacija i TV gledatelja.